خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۶۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۸۰

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۶۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، خاش، زابل، هیرمند و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در شمال و جنوب استان به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای باند مسلحانه مواد مخدر دست یافتند که قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صعب‌العبور و محورهای مذکور به داخل کشور منتقل کنند.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، ۷ سوداگر مرگ دستگیر شدند و در بازرسی از محل خودروهای آنان مقدار یک تن و ۶۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۵۵۸ کیلو گرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم حشیش، ۷۹ کیلوگرم شیشه و ۸ کیلوگرم هروئین کشف و در این رابطه ۷ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در مقابله با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر و قاچاق مواد افیونی تاکید کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز