خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۱.۴ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ ۸ سوداگر مرگ دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۹۸۳

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۸۱ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح و حرفه‌ای قاچاق که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از شهرستان‌های «سیب و سوران» و «هیرمند» به مناطق مرکزی کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان‌های انتظامی، افزود: در ۴۸ ساعت گذشته مأموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده‌اند که قاچاقچیان با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پرحجم یگان‌های عملیاتی پلیس، ۸ سوداگر مرگ دستگیر، و در بازرسی از محل و دپوی آنان در مناطق کوهستانی یک تن و ۳۸۱ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه سه قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیری فشنگ مربوطه و ۷ دستگاه خودروی سواری کشف شد.

جلیلیان در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد افیونی به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز