خبرگزاری کار ایران

سردار محمد قنبری اعلام کرد:

کشف بیش از ۴ تن تریاک در ایرانشهر/ ۲ قاچاقچی در دام پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۹۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴ تن تریاک در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به شهرستان ایرانشهر، موضوع در دستور کار تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از چندین شبانه روز رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام صبح روز گذشته آنها را که با ۲ کامیونت ایسوز در حال جابه جایی یک محموله سنگین مواد افیونی به عمق کشور بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران انتظامی پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام طی یک عملیات هماهنگ و منسجم این ۲ خودرو را که در ۲ مسیر متفاوت منتهی به ایرانشهر در حرکت بودند را در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

وی عنوان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی، در بازرسی از خودروها ۴ تن و ۱۴۱ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز