خبرگزاری کار ایران

دپوی نیم تن موادمخدر لو رفت

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۴۵

فرمانده انتظامی استان از کشف 477 کیلو انواع موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "روح الامین قاسمی" اظهارداشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد مقادیر قابل توجهی مواد در مخفیگاه اعضای یک باند در شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان دپو شده تا به مرکز کشور منتقل شود.

سردار قاسمی به هماهنگی با مرجع قضائی و برقراری تعامل موثر و هدفمند با پلیس سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان اشاره و تصریح کرد: با هدایت لحظه به لحظه و پشتیبانی اطلاعاتی از سوی عملیات ویژه استان سمنان، عملیات کشف این محموله دپوشده آغازشد.

وی ادامه داد: مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و در عملیاتی 477 کیلو و 250 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران در این عملیات 457 کیلو تریاک، 16 کیلوگرم حشیش و سه کیلو مرفین و بالغ بر یک کیلو سایر مواد مخدر را کشف کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار قاسمی از اقدام به موقع ماموران در کشف این محموله قدردانی کرد و گفت: عملیات پلیس برای انهدام این باند همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر این که مبارزه قاطع با سوداگران مرگ تعطیلی ندارد از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و گزارش های خود را در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز