خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۷۹

مرزداران هنگ مرزی سراوان در یک عملیات مشترک با عوامل سپاه پاسداران، مانع از ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در حوزه هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رهام‌بخش‌ حبیبی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در یک عملیات مشترک با عوامل سپاه پاسداران، مانع از ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از اخطار ایست به خودرو حامل مواد مخدر در بدو ورود به کشور، اقدام به تیر اندازی به سمت قاچاقچیان مسلح کردند و سوداگران مرگ که پس از ساعاتی درگیری توان مقابله با نیروهای مرزبانی را نداشتند با توجه به تاریکی شب و عوارض طبیعی زمین و نزدیکی به نقطه صفر مرزی، با برجای گذاشتن خودرو و محوله مواد مخدر، به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند.

حبیبی ضمن تشکر از همکاری مؤثر عوامل سپاه پاسداران، گفت: در پاکسازی منطقه مقدار ۹۷۶ کیلو گرم تریاک، ۴۵ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین و ۲ کیلو گرم حشیش و یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد مرزبانی استان، مرزهای سیستان و بلوچستان را برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندین نظام ناامن خواند و در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری خوب مرزنشینان و همچنین از هوشیاری و اقتدار مرزداران که بدون چشم‌پوشی، با اعمال خلاف قانون متجاوزان و قاچاقچیان، قاطعانه برخورد می‌نمایند، تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز