خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی «روز قدس» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۶۶

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۹ صبح روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) محدودیت‌های تردد را از شمال و در بلوار کشاورز از تقاطع ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر، از شرق طول خیابان ولیعصر (عج) تا تقاطع جمهوری اسلامی، از جنوب طول خیابان جمهوری اسلامی و از غرب در خیابان کارگر خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص توضیح داد: روز جمعه این هفته روز  قدس  است و در  محل دانشگاه تهران مراسم روز  قدس و نماز جمعه برگزار خواهد شد که پلیس راهور تهران بزرگ این مراسمات را به صورت ویژه پوشش ترافیکی داده و تمهیدات لازم را در نظر می‌گیرد.

وی افزود: از ساعت ۹ صبح محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که از  شمال و در  بلوار کشاورز از  تقاطع ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر، از شرق طول خیابان ولیعصر (عج) تا تقاطع جمهوری اسلامی، از جنوب طول خیابان جمهوری اسلامی و از غرب در خیابان کارگر این محدودیت‌ها اعمال خواهند شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در محدوده‌های مذکور این معابر کاملا بسته خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ممنوعیت توقف را هم از  ساعت ۱۲ شب در طول بلوار کشاورز، طول بلوار حجاب، خیابان ولیعصر (عج) و خیابان کارگر خواهیم داشت. چنانچه خودرویی در این مسیرها پارک کند، توسط جرثقیل‌ها به نزدیکترین پارکینگ منتقل خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود کسانی که در این محدوده‌ها ساکن هستند حتما به این مهم توجه داشته باشند.

رازقی افزود: توصیه می‌شود که کسانی که می‌خواهند به این محدوده‌ها مراجعه کنند از وسایل نقلیه عمومی  استفاده کنند، چراکه تمهیدات و امکانات ویژه از سوی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در  نظر  گرفته شده است. در پایان مراسم نیز تمهیدات لازم برای انتقال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کسانی هم که با خودروی  شخصی قصد مراجعه به مراسم روز قدس را دارند باید خارج از محدوده‌های اعلامی پارک کنند، تاکید کرد: برای افرادی که ناگزیر شدند در محل‌هایی پارک کنند که با محل برگزاری مراسم فاصله دارند، تاکسی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز