خبرگزاری کار ایران

برنامه سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۷۱

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد اهداف سال آینده سازمان متبوعش گفت: امسال برای کنترل آسیب های اجتماعی ورود کردیم و در سال بعد به دنبال پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستیم.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت روددره فرحزاد اظهار کرد: این روددره از سال ۹۳ قراربود که تحولی پیدا کند. مردم چند دهه به دلیل حضور خرده فروشان مواد مخدر، معتادین متجاهر و متعرضان به املاک در این محدوده، دچار مشکل بودند که با همت جهادی شهردار و قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، از سال گذشته به صورت جدی پیگیری کردیم و امروز رود دره فرحزاد به طور کامل از حضور معتادین متجاهر پاک شده و طرحی که حدود ۸ سال متوقف شده بود،شروع شده است تا انشاالله این رود دره  تبدیل به یک تفرجگاه  شود.

بنابر گزارش شهر، وی افزود: مسیر روددره فرحزاد تا امام زاده داوود به یک مسیر بسیار زیبا برای شهروندان تبدیل خواهد شد.

وی در مورد اهداف سال آینده سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، عنوان کرد: امسال برای کنترل آسیب های اجتماعی ورود کردیم و در سال بعد به دنبال پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز