خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزس‌وپرورش:

۶۰ درصد معلمان، بسیجی هستند/ ثبت‌نام ۵ میلیون دانش‌آموز در بسیج

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۴۵۳

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ۵ میلیون دانش آموز در بسیج ثبت نام کرده‌اند که باید این ظرفیت فعال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین روز از سی‌‌وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش ضمن خیرمقدم به سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران که در این همایش حاضر شده بود، گفت: سپاه پاسداران یک نهاد کاملا فرهنگی است. ما وقتی وارد سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا شدیم متوجه شدیم که آنجا نوشته معاونت فرهنگی و اجتماعی. این کد مهمی به ما می دهد که این نهاد فرهنگی است. همکاران ما خوشبختانه با این نهاد مقدس کار می کنند و اخیرا دانشگاه فرهنگیان نیز با دانشگاه امام حسین (ع) کارهایی را شروع کرده اند تا این دانشگاه هم به دانشگاهی جامع تبدیل شود.

وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: ساخت مدارسی با ۱۵۰ کلاس توسط سپاه شروع شده و هزینه هایی در مناطق صعب‌العبور سیستان و بلوچستان صرف ساخت مدارس در این نقاط می‌شود، مناطقی که فقط با بالگرد می توان به آنجا رفت و فقط ۳۰ درصد از ما هزینه ساخت گرفته می شود و بقیه از طریق مسئولیت اجتماعی سپاه تامین می شود.

نوری اظهار کرد: ۵۴۰ هزار معلم از مجموعه معلمان ما بسیجی هستند یعنی ۶۰ درصد از کل معلمان ما بسیجی هستند. همچنین ۹۰ هزار نفر از دانشجومعلم های ما از مجموع ۹۴ هزار نفر دانشجومعلم بسیجی هستند و ۵ میلیون دانش آموز در بسیج ثبت نام کرده اند که باید ظرفیتش فعال شود و ظرفیت بسیار خوبی هم هست.

 او در مورد اهمیت اردوهای راهیان نور بیان کرد: ۳۰ میلیون بازدید مجازی راهیان نور داریم و می‌خواهیم اردوها به صورت خانوادگی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز