خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد:

اعزام بیش از سه‌هزار دانش‌آموز از ۶ شهرستان استان اصفهان به اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۱

هفته بسیج دانش آموزی امسال به نام شهید احمدرضا عباسی و شهیده سیده طاهره هاشمی به عنوان شهدای شاخص دانش آموز نامگذاری شده است و مقارن با این هفته بیش از سه‌هزار دانش‌آموز از ۶ شهرستان استان اصفهان توسط ۴۸ اتوبوس به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

ایلنا: فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی آماده هرگونه ایده فیلم‌سازی و فیلم کوتاه در راستای شهدای بسیجی دانش‌آموز است، تصریح کرد: بنیاد شهید، آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکل‌های مردم نهاد و کانون‌های نویسندگان نیز در این راستا مسئولیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد ادیب بابیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ شهید دانش‌آموزدر اصفهان وجود دارد افزود: اصفهان در این زمینه نیز رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی با اشاره به تهیه فیلم سینمایی بزرگ مردان کوچک که از هفته آینده در سنماهای کشور اکران می شود افزود: این فیلم برای نمایش گذاشتن رشادت ها شهدای دانش آموز است که امسال نیز هفته بسیج دانش آموزی با نام شهید احمدرضا عباسی از استان مرکزی و سیده طاهره هاشمی نامگذاری شده است.

وی همچنین از به‌روز‌رسانی وبلاگ‌های واحدهای مقاومت با مشارکت ۵۰۰ وبلاگ در راستای تربیت افسران جنگ نرم خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان مرکز استان به گلستان شهدا و شرکت در برنامه‌های فرهنگسرای پایداری، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه انشا‌نویسی با موضوع «نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی» و افتتاح واحد‌های مقاومت جدید ویژه امیدان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار داشت: در این هفته حدود سه‌هزار دانش‌آموز از ۶ شهرستان توسط ۴۸ اتوبوس به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند که در ابتدا دانش‌آموزان پسر و سپس دانش‌آموزان دختر از اواخر آذرماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه موج‌آفرینی فرهنگی در محیط‌های آموزشی و آموزشگاه‌های سطح استان، معرفی شهدای شاخص و معرفی توانمند‌سازی‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف ملی، فرهنگی، سازندگی و اجتماعی یک امر ضروری است ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و ۶۰۰ واحد مقاومت در سطح استان اصفهان فعال است و انتقال فرهنگ بسیج به دانش‌آموزان و ایجاد روحیه انقلابی و ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی یکی از رسالت‌های بسیج دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

ادیب، با بیان اینکه ۳۵عنوان برنامه بسیج دانش‌آموزی در هفتم آبان‌ماه در نظر گرفته شده است گفت: شهدا را بهترین الگو برای دانش‌آموزان انقلابی دانست و تأکید کرد: دانش‌آموزان در بستر تعلیم و تربیت در جایگاهی هستند که قدم‌های علمی را درمی‌نوردند و آینده کشور ما را تضمین می‌کنند.

وی اظهار داشت: در روز نخست هفته بسیج دانش‌آموزی دیدار با نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه و اعزام دانش‌آموزان به راهیان‌نور از مسیر درچه - سمیرم؛ برگزاری همایش دانش‌آموختگان طرح ولایت سال ۹۲، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و نیز اعزام دانش‌آموزان به راهیان‌نور از خمینی‌شهر؛ اجرای صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس توسط واحد‌های امیدان، پویندگان و پیشگامان، کوهپیمایی ویژه پویندگان به همراه خانواده و شرکت سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز