خبرگزاری کار ایران

درجهت حمایت هرچه بیشتر از زندانیان صورت گرفت؛

نشست هم‌اندیشی روسای سازمان زندان‌ها، بنیاد مستعضعفان و مدیرعامل بنیاد تعاون/ حمایت از مددجویان و خانواده‌های‌شان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۹۵۰

روسای سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان در نشستی بر حمایت هرچه بیشتر از مددجویان و خانواده‌های‌شان و تدارک امکانات لازم برای آنها تأکید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست مشترک غلامعلی محمدی و مهندس فتاح روسای سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان و همچنین مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی بنیاد مستضعفان برپا شد، موضوعات مختلف درجهت حمایت از «زندان تحولی» و نیز حمایت از مددجویان و خانواده‌های‌شان در دستور کار حاضرین قرار گرفت.

در این راستا ضمن بحث و تبادل نظر درخصوص موضوعات مختلف در حوزه زندان بویژه توسعه اشتغال مددجویان و همچنین اقدامات حمایتی از آنان و خانواده‌های‌شان، مقرر شد بنیاد مستضعفان در راستای آزادی زندانیان، اقدامات عمرانی از طریق توزیع برخی مصالح ساختمانی، توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده مددجویان و اقلام خوراکی زندانیان، همکاری‌های انسان‌دوستانه خود را همچنان در دستور کار بگذارد.

در این ارتباط و در نخستین گام نیز توزیع بسته‌های لبنی بین مددجویان زندان‌های سراسر کشور دردست انجام قرار گرفت. 

در این نشست اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، در ارتباط با حمایت از مددجویان زندان‌ها، مورد تقدیر دکتر غلامعلی محمدی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز