خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

توزیع ۲۳۰۰ میز و نیمکت در بین مدارس کم برخوردار آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۶۰۷

ایمن سازی ۲۵۰ کلاس درس در استان

مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی از آمادگی کامل مدارس استان برای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، از آمادگی کامل استان برای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای برگزاری مطلوب سال تحصیلی جدید در استان، ۸ کارگروه در قالب کارگروه‌های تعمیر و تجهیز، ساماندهی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، تربیت بدنی و سلامت، نظارت و ارزیابی، مردمی سازی، تایید صلاحیت و توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی بصورت جدی فعالیت می‌کنند.

وی در ارتباط با تجهیز فضای آموزشی مدارس اظهار کرد: ۲۳۰۰ میز و نیمکت در ۲۱ شهرستان استان آذربایجان غربی در بین مدارس کم برخوردار توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در ۲۸ مدرسه و ۲۵۰ کلاس ایمن‌سازی و تعمیرات صورت گرفته است و پروژه های تحویلی با همت مسئولین کشوری و مقام عالی استان در هفته دولت ۲۵۰ کلاس درس در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مطهری با اشاره به ثبت سفارش کتاب و پخش آنها خاطرنشان کرد: ثبت سفارش کتب درسی و توزیع آن در بین مدارس در حال انجام است.

مطهری به شاداب‌سازی فضای آموزشی  اشاره کرد و گفت: ۱۶ تُن رنگ در راستای بهسازی و شاداب سازی و دیواره نگاری در طرح شهید عجمیان در بین مدارس استان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز