خبرگزاری کار ایران

شناسایی۳۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۰۴۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از شناسایی۳۰۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز در مناطق مختلف شهری و روستایی خوی طی سال جاری خبر داد.

یدالله سلطانی در گفت و گو با ایلنا،از شناسایی۳۰۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز در مناطق مختلف شهری و روستایی خوی طی سالجاری خبر داد و گفت:۹۸ درصد انشعابات غیر مجاز در خوی مربوط به حاشیه شهرها و روستا ها است

سلطانی افزود: سالانه مقادیر زیادی آب شرب در این شهرستان  به صورت غیرمجاز مصرف می‌شود که انتظار داریم شهروندان برای مجاز کردن مصرف آب شرب و جلوگیری از برچیده شدن انشعاب خود اقدام کنند.

وی افزود: در صورت گزارش مردمی یا اطلاع ماموران این شرکت از وجود انشعاب و استفاده غیرمجاز از آب شرب، مامورین اقدام به جریمه و برخورد قانونی با صاحب انشعاب می‌کنند.

سلطانی اضافه کرد: بدلیل عدم وصول درآمدهای حق انشعاب غیرمجاز و هزینه مصارف ماهانه، اختلال در برنامه‌ریزی توسعه تاسیسات و هزینه جبران کسری منابع آبی مشترکان قانونی، این شرکت متحمل خسارت‌ زیادی می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، با بیان اینکه هدف شرکت آبفا بهره‌ مندی اقشار مختلف جامعه در سطح شهر و روستا از آب سالم و بهداشتی است، یادآور شد: نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر دست درازی به اموال عمومی خلاف قانون و شرع اسلام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز