خبرگزاری کار ایران

تصفیه بیش از ۵ میلیون متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۷۱۳

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه بیش از ۵ میلیون متر مکعب فاضلاب در شش ماهه اول امسال جمع‌آوری و تصفیه شده است.

به گزارش ایلنا، تقی پاشایی، گفت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در بخش فاضلاب است‌.

پاشایی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرستان و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود؛ بر این اساس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

وی با اشاره به عملکرد شرکت در زمینه تصفیه فاصلاب در شش ماه نخست سال‌جاری گفت: این شرکت در این مدت ۵میلیون و ۵۳۹ هزار متر مکعب فاضلاب تولید شده را جمع‌آوری و توسط تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خوی ،تصفیه کرده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب با اشاره به درصد بهره‌مندی جمعیت شهر خوی از سامانه فاضلاب شهری گفت: در حال حاضر ۶۷ درصد از جمعیت شهر خوی از پوشش تاسیسات جمع‌آوری و دفع فاضلاب برخوردار بهره مند هستند.

پاشایی همچنین به تعداد مشترکان فاضلاب اشاره کرد و افزود: با واگذاری ۹۷۳ فقره انشعاب فاضلاب در شش ماه اول سال‌جاری تعداد مشترکان فاضلاب به ۴۵ هزار و ۳۳۲ فقره رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز