خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه گذشته صورت گرفت؛

انجام بیش از ۵۶ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۹۴

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی کف رییس ت: طی سه ماه نخست سال جاری در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، غیر صنفی و بازار در سطح تولید، توزیع و عرضه ۵۶ هزار و ۷۴۹مورد بازرسی به انجام رسیده است.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد:  طی بازرسی های انجام شده از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۲ هزار و ۳۱۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳۴۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح استان ارجاع داده شده است.

بابایی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده یک هزار و ۱۳۲ مورد شکایت مردمی به ستاد خبری سازمان واصل گردیده است که از این تعداد ۸۴۹ مورد تلفنی، ۱۸۷ مورد شکایت حضوری و ۹۶ مورد نیز بصورت کتبی است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: پس از بررسی و رسیدگی به شکایات واصله از شاکیان ۴۶۱ مورد تخلف، ۴۸۲ مورد غیر تخلف و ۱۸۹ مورد دیگر نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

بابایی اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۶ هزار و ۵۰۶ مورد بازرسی در خصوص کالاهای هدف گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، برنج و روغن نباتی انجام و ۴۰۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۱۶  میلیارد و ۴۲۸  میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

رئیس سازمان صمت استان خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی را بصورت حضوری و یا از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان بصورت شبانه روزی با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز