خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استانداری آذربایجان شرقی؛

نشست منطقه‌ای استانداران و روسای نمایندگی‌های ایران در کشورهای منتخب آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۶۲۵

نشست منطقه‌ای استانداران و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب صبح امروز (شنبه) در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این نشست دو روزه، استانداران چهار استان شمال غرب کشور به همراه سفیران جمهوری اسلامی‌ایران در پنج کشور منطقه مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را در حوزه‌های صادرات، سرمایه‌گذاری و گردشگری بررسی می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقى در مراسم افتتاحیه این نشست با بیان این که دفاع از شرف و عزت کشور، در گرو مقاوم کردن اقتصاد است، گفت: اقتصاد مقاومتى، جز از طریق کاهش وابستگى به نفت و افزایش توان صادراتى ایران اسلامى محقق نمى‌شود.

اسماعیل جبارزاده با بیان این که تغییر رویکرد در حوزه صادرات، تحقق اقتصاد مقاومتى را تسریع مى‌بخشد، افزود: با همت نمایندگان جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف می‌توان به تحقق این سیاست‌ها امیدوار بود.

گفتنی است در این نشست استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به همراه سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، روسیه و ترکیه، سرکنسول‌های ایران در استانبول، ارزروم، ترابوزان، آستراخان، باتومی و نخجوان، معاونان وزرای کشور، امور خارجه، صنعت و معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و جمعی از مسئولان کشوری و محلی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز