خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

مدیران باید بر توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اهتمام ورزند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۰۹

عمل به قرآن و درک مفاهیم آن در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد

برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه روز جمعه در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا مراسم اختتامیه این مسابقات که با شرکت ۳۰۰ نفر از کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان و خانواده‌های آنان در دی ماه برگزار شده بود، با اهدای لوح یادبود مسابقات به برگزیدگان برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم ترویج فرهنگ قرآنی و نشر مفاهیم قرآن در خانواده را مهم‌ترین کار فرهنگی دانست و گفت: عمل به قرآن و درک مفاهیم آن نقش بسیار زیادی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد.

اسماعیل جبارزاده با اشاره به ظرفیت‌های چشمگیر استان در زمینه فعالیت‌های قرآنی، تاکید کرد: همه مدیران و متولیان برنامه‌های فرهنگی باید در تمام سطوح و ابعاد مختلف نسبت به توسعه فرهنگ قرآنی و پیاده شدن مفاهیم قرآن در جامعه اهتمام ورزند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در اسفند ماه سال جاری در تبریز، بر همکاری همه دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات تاکید کرد و افزود: این مسابقات فرصت مناسبی است تا فضای استان به فضایی قرآنی تبدیل شود و مردم بیش از پیش با کلام وحی انس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز