خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز هم برای کمک به احیای دریاچه ارومیه وارد میدان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۲۶

در صورتی که دریاچه ارومیه خشک شود حیات از تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان رخت برخواهد بست و همه ما باید برای احیای این دریاچه زیبا احساس مسئولیت کنیم.

مسئول برنامه ریزی و پیگیری امور مرتبط با دریاچه ارومیه شهرداری تبریز منصوب شد. شهردار کلانشهر تبریز با انتخاب مسئول برنامه ریزی و پیگیری امور مرتبط با دریاچه ارومیه اولین قدم در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه را برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار تبریز با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه روح و جان ماست گفت: در صورتی دریاچه ارومیه خشک شود حیات از تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان رخت برخواهد بست و همه ما باید برای احیای این دریاچه زیبا احساس مسئولیت کنیم.

صادق نجفی با اشاره به پیشنهاد مشخص خود به مسئول ستاد احیای دریاچه ارومیه در خصوص انتقال پسماند آب تبریز به دریاچه ارومیه اظهار داشت: تبریز با داشتن جمعیتی بالغ بر یک میلیون هشتصد هزار نفر دارای خروجی پسماند آب بالایی است که می توان این آب را بعد از تصفیه به دریاچه ارومیه انتقال داد. ‌

وی با اشاره به حساسیت نسبت به احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: احیای این دریاچه باید از مرحله حرف به عمل تبدیل شود و هرچه سریعتر باید فاز اجرایی عملیات احیای دریاچه ارومیه آغاز شود.

همین گزارش حاکی است صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، طی حکمی محمد ابراهیم رمضانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز را به عنوان مسئول برنامه ریزی و پیگیری امور مرتبط با دریاچه ارومیه منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز