خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

۴۹ درصد از اختلافات کارگری و کارفرمایی آذربایجان شرقی با سازش رفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۵۳

انتظار می‌رود با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های معاونت روابط کار، کار‌شناسان و اعضای شوراهای حل اختلاف این اداره کل سازش اختلافات کارگری و کارفرمایی در شش ماهه نخست سالجاری به ۷۰ درصد برسد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از سازش بیش از ۴۹ درصدی اختلافات کارگری و کارفرمایی استان در سه ماهه نخست سال ۹۳ خبر داد.

میر احد حسینی به خبرنگار ایلنا گفت: انتظار می‌رود با تدبیر و برنامه ریزی‌های معاونت روابط کار، کار‌شناسان و اعضای شوراهای حل اختلاف این اداره کل سازش اختلافات کارگری و کارفرمایی در شش ماهه نخست سال جاری به ۷۰ درصد برسد.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ دادخواست از کارگران به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارجاع شده که از این تعداد دو هزار و ۳۸۵ مورد در هیات‌های بدوی منجر به صدور آراء شده است.

حسینی ادامه داد: از آراء صادره یکهزار و ۲۵۳ مورد با تدبیر صورت گرفته توسط کار‌شناسان هیات‌های تشخیص و حل اختلاف این اداره کل منجر به صدور آرای سازشی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: در هیات‌های تجدید نظر و حل اختلاف کارگری و کارفرمایی نیز ۷۷۶ پرونده بررسی شده که از این تعداد ۱۸۰ مورد منجر به سازش شده و مابقی پرونده‌ها طبق قوانین و مقررات کار آرای مقتضی صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز