خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی:

یاری کردن دین خدا از طریق برپا کردن نماز محقق می‌شود

کد خبر : ۱۴۶۳۲۷

نشست خواهران یاوران نماز درسالن آموزش وپرورش تبریز برگزار شد.

ایلنا: رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی گفت: یاری کردن دین خدا از طریق برپا کردن نماز و اقامه ارزش‌ها و شئون دین محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسدالله ضیایی روز یکشنبه در نشست خواهران یاوران نماز درسالن آموزش و پرورش تبریز افزود: طبق آیات الهی هیچ شکی نیست که خداوند یاری کننده است و کسی که می‌خواهد خدا یاری‌اش کند باید دین خدا را یاری کند.
وی ادامه داد: نماز عبادتی است که موجب شناخت خدا می‌شود و ما وظیفه داریم در گسترش این فریضه الهی گام برداریم
رییس ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: ضروری است تعلیم، تمهید، تعمیق و تبلیغ اقامه نماز در صدر برنامه‌های دینی قرار گیرد
ضیایی افزود: هر کس به هر نحو ممکن و با توجه به توان خود می‌تواند برای تبلیغ نماز اقدام و یا با کمک به ساخت و تجهیز مساجد برای اقامه نماز بستر سازی کند.
وی با بیان اینکه بیش از یکصد آیه در قرآن در خصوص نماز مطرح شده که نشان از اهمیت ترویج و تبلیغ آن دارد، افزود: طرح یاوران نماز برای تبلیغ و ترویج نماز ایجاد شده و افرادی از میان خود مردم، بدون هیچ عنوان حقوقی تعیین شده تا برای اشاعه این امر گام بر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز