خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

متاسفانه در سال‌های گذشته، تولید گاز افزایش چندانی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۷

جبارزاده مردم استان را به صرفه‌جویی در مصرف گاز توصیه کرد. / ممکن است میزان مصرف و تولید در بعضی از مقاطع متعادل نباشد و شرکت گاز برای تامین گاز دچار مشکل شود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از ایستگاه‌های شرکت گاز و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران در تبریز، در جریان روند گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای استان قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در این بازدید که نیمه‌شب گذشته انجام شد، ابتدا در ایستگاه تقلیل فشار گاز شماره یک و مرکز کنترل(دیسپچینگ) شرکت گاز استان در منطقه شادآباد حضور یافت و از روند توزیع گاز طبیعی در شبکه خانگی از نزدیک بازدید کرد.
وی همچنین در بازدید از ایستگاه تقویت فشار منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران و مرکز کنترل این ایستگاه که وظیفه گازرسانی به استان‌های شمال‌غرب کشور را بر عهده دارد، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.
استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: خوشبختانه وضعیت گاز در استان خوب است، با این حال به مردم عزیز استان توصیه می‌کنم که با توجه به شدت سردی هوا، با کاهش مصرف گاز، شرکت گاز استان را یاری کنند.
وی با قدردانی از مدیریت و پرسنل زحمت‌کش صنعت گاز، گفت: شرکت گاز استان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در این روزهای سرد تلاش می‌کنند تا فشار گاز را در استان و منطقه شمال غرب کشور حفظ کنند تا مردم بتوانند در رفاه باشند.
جبارزاده افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته، تولید گاز افزایش چندانی نداشته و ممکن است میزان مصرف و تولید در بعضی از مقاطع متعادل نباشد و شرکت گاز برای تامین گاز دچار مشکل شود.
وی خاطرنشان کرد: البته به فضل الهی تا این لحظه مشکلی پیش نیامده و ان‌شاءالله بعد از این هم با تلاش کارکنان صنعت گاز مشکلی نخواهیم داشت.
استاندار آذربایجان شرقی بار دیگر تاکید کرد: شرط عدم قطعی گاز، صرفه‌جویی در مصرف آن است و امیدواریم هر خانواده در حد توان خود به شرکت گاز کمک کند تا مشکلی در تامین گاز نداشته باشیم.
مصف گاز در آذربایجان شرقی به بیش از ۳۶ میلیون متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته رسید
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی هم در این بازدید با اشاره به افزایش بی‌سابقه مصرف گاز در چند روز گذشته، گفت: مصرف گاز استان در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۳۶ میلیون متر مکعب بوده است که ۸۵ درصد آن مربوط به مصارف خانگی و عمومی است.
ولی‌ا… دینی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تامین گاز مشترکان خانگی به کار می‌بندیم، افزود: از عموم مردم استان تقاضا داریم در حد توان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا خدای نکرده شاهد قطع گاز به دلیل افت فشار نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز