خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بناب:

ارزیابی هیاتهای ورزشی شهرستان‌ها نیاز اصلی هیاتهای ورزشی آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۸

(تاریخ ۱۹ دی ساعت ۲۰/۱۱ ارسال شود) به استثنای هیات فوتبال و برخی هیاتهای وزرشی که لیگ‌های استانی را در سطوح مختلف برگزار می‌کند سایر رشته‌های ورزشی نیز بایستی برای برگزاری لیگهای استان برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند و این لیگ‌ها در شناسایی استعداد‌ها و قرار گرفتن ورزشکاران در کروان رقابت‌ها بسیار مهم است.

ایلنا: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب ارزیابی هیاتهای ورزشی شهرستان‌ها نیاز اصلی هیاتهای ورزشی استان آذربایجان شرقی خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید مجید یزدانی در چهارمین نشست کاری هیاتهای ورزشی استان گفت: اطلاعات عملکردی هیاتهای ورزشی شهرستان‌ها در تعالی و پیشرفت ورزش استان بسیار مهم بوده و با استفاده از آن می‌توان قدمهای خوبی را برای ورزش استان و شهرستان‌ها برداشت.
یزدانی تصریح کرد: در حال حاضر ارزیابی شهرستان‌ها به طور دقیق در دست است ولی میزبان عملکرد هیاتهای ورزشی شهرستان‌ها از سوی هیاتهای ورزشی به طور دقیق ارزیابی نمی‌شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب افزود: به استثنای هیات فوتبال و برخی هیاتهای وزرشی که لیگ‌های استانی را در سطوح مختلف برگزار می‌کند سایر رشته‌های ورزشی نیز بایستی برای برگزاری لیگهای استان برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند و این لیگ‌ها در شناسایی استعداد‌ها و قرار گرفتن ورزشکاران در کروان رقابت‌ها بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز