خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی:

شهرداری در صف مقدم خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۵

خدمات شهرداری به جهت تداوم و دائمی بودن تعطیل بردار نیست و مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ خدوم‌ترین دستگاه اجرایی و خدماتی به شمار می‌روند.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز در صف مقدم خدمت رسانی به شهر و شهروندان قرار دارد و از این رو باید همه مسوولان با این مجموعه همکاری کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق پورمهدی که در نخستین نشست هم اندیشی شهرداران اسبق تبریز و مدیریت شهری سخن می‌گفت افزود: خدمات شهرداری به جهت تداوم و دائمی بودن تعطیل بردار نیست و مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ خدوم‌ترین دستگاه اجرایی و خدماتی به شمار می‌روند.
وی با مثبت دانستن اقدام ابتکاری شهردار تبریز در برپایی نشست هم اندیشی شهرداران اسبق برای اداره بهتر شهر خاطرنشان کرد: این بدعت پسندیده باید در دیگر حوزه‌های مدیریتی نیز ساری و جاری شود و لازم است همواره با استفاده از نظرات و تجارب نخبگان، مدیران سابق، اهالی فرهنگ؛ هنر، مدیران صنایع و واحد‌ها و در کل تمامی دلسوزان این کشور و شهر در جهت هم افزایی و همکاری‌های موثر گام برداشت.
معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی از آمادگی کامل خود و مجموعه مدیریت استان برای همکاری و مشارکت با شهرداری در راستای شتاب بخشیدن به روند عمران و آبادانی تبریز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز