خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

کمبود اعتبار به معنی نادیده گرفتن کیفیت در پروژه‌های عمرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۶

با اینکه نبود اعتبارات مشکلاتی در روند اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد کرده است، اما این بدان معنا نیست که ما در اجرای طرح‌ها کیفیت را لحاظ نکنیم و شورای فنی استان به عنوان بالا‌ترین مرجع در این امر، تذکرات لازم در این خصوص را قبل از اینکه طرحی دچار مشکل شود به کارفرمایان و پیمانکاران داده است.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اصلاح، بهبود و اجرای بهتر طرح‌های عمرانی، هدف اصلی تشکیل جلسات شورای فنی استان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی روز چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: وظیفه و رسالت ما در قبال دستگاه‌هایی که کار عمرانی می‌کنند، کمک و همکاری است.
وی اضافه کرد: با اینکه نبود اعتبارات مشکلاتی در روند اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد کرده است، اما این بدان معنا نیست که ما در اجرای طرح‌ها کیفیت را لحاظ نکنیم و شورای فنی به عنوان بالا‌ترین مرجع در این امر، تذکرات لازم در این خصوص را قبل از اینکه طرحی دچار مشکل شود به کارفرمایان و پیمانکاران داده است.
پورمهدی خاطرنشان کرد: استفاده از نظرات متخصصان، دقت در مکان یابی طرح‌ها، نیازسنجی در اجرای طرح‌ها، استفاده از مشاوران فنی، زمانبدی و بودجه بندی مناسب در طرح‌ها به همراه مدیریت می‌تواند در اجرای بهتر و کیفی‌تر طرح‌های ملی و استانی موثر باشد.
وی افزود: البته در طرح‌های بخش خصوصی و شهرداری‌ها نیز قوانینی در خصوص الزام رعایت نکات فنی وجود دارد و شورای فنی آماده است در این طرح‌ها نظارت داشته و مشاوره‌های لازم را در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران قرار دهد.
پورمهدی گفت: کار شورای فنی استان پیشگیری بوده و قصد مچ گیری از هیچ دستگاه و یا پروژه‌ای را ندارد از این رو انتظار داریم دستگاه‌ها قبل از اجرای طرح و یا پروژه‌ای، حتما از نظرات فنی این شورا استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز