خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

حمایت از معیشت و ارتقای شغلی کارگران و کارکنان شهرداری باید عادلانه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۰۳

کارکنان و کارگران باید شهرداری را خانه خود دانسته و علاوه بر لذت بردن از خدمت در این مجموعه، در برابر مردم و مشکلات و مطالبات آن‌ها خود را مسوول بدانند و این مهم جز از طریق توجه به نیازهای اولیه کارکنان از سوی مدیران قابل تحقق نیست.

ایلنا: شهردار تبریز بار دیگر بر لزوم توجه جدی به موضوع تکریم، حمایت و رفاه کارکنان و کارگران شهرداری تأکید کرد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی تبعیض و بی‌عدالتی در اعمال این قبیل حمایت‌ها را زمینه ساز کاهش بهره وری، بی‌انگیزگی و در ‌‌نهایت نارضایتی مردم از خدمات آنان ارزیابی کرد و گفت: اعمال حمایت‌های معیشتی، تکریم کارکنان و نیز توجه به نیاز‌ها و رفع مشکلات آنان اساس و زیربنای بهره وری در کار و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم به شمار می‌رود.
وی در نشست کاری خود مدیران شهرداری تبریز با بیان اینکه تلاش خواهد شد سیاست‌ها و حمایت‌های تشویقی و ارتقای سطح رفاه، معیشت و جایگاه شغلی کارکنان شهرداری عادلانه و فراگیر باشد، افزود: کارکنان و کارگران باید شهرداری را خانه خود دانسته و علاوه بر لذت بردن از خدمت در این مجموعه، در برابر مردم و مشکلات و مطالبات آن‌ها خود را مسوول بدانند و این مهم جز از طریق توجه به نیازهای اولیه کارکنان از سوی مدیران قابل تحقق نیست.
وی در عین حال تلاش برای تحقق اصل تکریم کارکنان و کارگران خدوم این مجموعه را یکی از اصلیترین اولویت‌های کاری خود در این دوره مدیریتی اعلام کرد و گفت: تأمین و ارتقای سطح رفاه و معیشت پرسنل، توجه به نیازهای رفاهی، تفریحی و آموزشی آنان در دستور کار مدیریتی من قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز