خبرگزاری کار ایران

بخشی از اختیارات شهردار تبریز به شهرداران مناطق تفویض می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۲

با تفویض بخشی از این اختیارات و نیز ترسیم سیاست‌های راهبردی، از این پس شهرداران مناطق با قدرت و اختیارات بیشتری فعالیت خواهند کرد.

ایلنا: شهردار تبریز سیاست‌های راهبردی و سرفصل‌های عملکردی شهرداری در سطح مدیران ستادی و اجرایی این مجموعه را ترسیم و ابلاغ کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در نشست معاونین و شهرداران مناطق شهرداری تبریز با تأکید بر لزوم حرکت مدیران این مجموعه بر مبنای برنامه‌های یک ساله و نیز برنامه پنج ساله مصوب، تبعیت از این سیاست را زمینه ساز نهادینه شدن مدیریت برنامه محور در بدنه شهرداری دانست و گفت: بسترسازی مناسب برای توسعه مناطق، ارایه خدمات بهینه به شهروندان، تعامل با اعضای شورای اسلامی شهر، پرهیز از ریخت و پاش و توجه به مدیریت درآمد و هزینه، جلوگیری از اجرای پروژه‌های غیر ضروری، اولویت دهی طرح‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اجرا، توجه به اصل آرامش و آسایش شهروندان، برنامه ریزی برای ترمیم حفاری‌های سطح شهر، تلاش برای جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی، حاکمیت مدیریت برنامه محور در اداره شهر، توجه به طراحی و اجرای پروژه‌های زیربنایی، راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در مناطق و مدیریت هدفمند بحران در مواقع اضطراری از مهم‌ترین سیسات‌ها و برنامه‌هایی است که باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.
وی در عین حال افزود: با تفویض بخشی از اختیارات شهردار تبریز به شهرداران مناطق و نیز ترسیم این سیاست‌ها، از این پس شهرداران مناطق با قدرت و اختیارات بیشتری فعالیت خواهند کرد.
شهردار تبریز در خاتمه تحقق و موفقیت برنامه‌های ابلاغی را در گرو همکاری و تلاش همه جانبه مدیران شهرداری دانست و بر لزوم عملیاتی کردن این برنامه‌ها تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز