خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در کتابخانه مرکزی این شهر:

تا پایان امسال، نیازهای کتابخانه‌های عمومی تبریز را رفع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۹

زمین جوار کتابخانه مرکزی تبریز با متراژ حدودی یک هزار و ۸۰۰ متر مربع جهت توسعه کتابخانه مرکزی تبریز با مالکیت شهرداری، برای بهره برداری به کتابخانه مرکزی تبریز ملحق می‌شود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تا پایان امسال، نیازهای کتابخانه‌های عمومی تبریز را رفع می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه کتابخانه‌های عمومی و بهره برداری مفید از فضاهای کتابخانه‌ای سخن می‌گفت افزود: برای موفقیت در امور باید با بهره گیری از هوش استراتژیک، با برنامه و اراده مصمم به اجرای برنامه پیش برویم تا به نتیجه مطلوب مورد انتظار دست یابیم.
وی افزود: معتقدم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ سازی باید بیش از این‌ها فعالیت کنیم.
نجفی در پاسخ به درخواست جمعی از پیشکسوتان فرهنگی این کلانشهر در خصوص کتابخانه مرکزی گفت: زمین جوار کتابخانه مرکزی تبریز با متراژ حدودی یک هزار و ۸۰۰ متر مربع جهت توسعه کتابخانه مرکزی تبریز با مالکیت شهرداری، برای بهره برداری به کتابخانه مرکزی تبریز ملحق می‌شود.
شهردار تبریز با اشاره به نیازهای مطرح شده از طرف کتابخانه‌های عمومی تبریز از معاون اداری و مالی خود خواست تا پیگیری و هماهنگی‌های لازم در این خصوص را انجام دهد.
وی همچنین از آمادگی مجموعه شهرداری جهت چاپ تعدادی از نسخ ارزشمند و فاخر موجود در کتابخانه مرکزی تبریز برای استفاده پژوهشگران کتابخانه مرکزی تبریز و سایر کتابخانه‌های استان خبر داد.
نجفی از انعقاد تفاهم نامه‌ای با صدا و سیمای استان خبر داد و گفت: به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی شهروندان تولیدات ویژه‌ای در قالب برنامه‌های ۳۰ دقیقه‌ای تدوین خواهد شد که قطعاً در خصوص حوزه کتابخانه‌های عمومی و کتاب خوانی هم از این فرصت با همکاری مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان بهره‌مند خواهیم شد.
وی مترو، پارک‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها را از جمله پتانسیل‌های مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی برشمرده و از آمادگی شهرداری جهت تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان جهت استفاده بهینه از این فضا‌ها خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز