خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

هرماه از یک کتابدار برتر در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۱۵

جذب بیشتر عضویت، بیشترین آمار امانت، عضویت و شرکت در مسابقات کتابخوانی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای توسط اعضا و خود کتابداران از دیگر شرایط انتخاب کتابدار برتر است که هر ماه معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب کتابدار برتر در هرماه در این استان خبر داد و اظهارداشت: هر ماه یک کتابدار برتر در کتابخانه های عمومی استان معرفی می شود.

به گزارشایلنابه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، " زینب قربانی "، رعایت شئونات و ارزشهای اسلامی و انضباط اداری را از شاخص ترین معیارهای انتخاب کتابدار برتر در این استان عنوان کرد.

وی گفت: جذب بیشتر عضویت، بیشترین آمار امانت، عضویت و شرکت در مسابقات کتابخوانی شبکه کتابخوانان حرفه ای توسط اعضا و خود کتابداران از دیگر شرایط انتخاب کتابدار برتر است که هر ماه معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ارائه خدمات مناسب موجب رضایتمندی ارباب رجوع می‌شود، یادآورد: رضایت همکاران و اعضای کتابخانه از نحوه ی برخورد کتابدار و تعامل با آنها، تعهد نسبت به منشور اخلاق حرفه ای کتابداران نیز از دیگرشاخصهای انتخاب کتابدار برتر است.

قربانی افزود: اطلاع رسانی خدمات کتابخانه ای و فعالیت های فرهنگی کتابخانه از طریق پوستر، بروشور، سایت، وبلاگ و…(ارسال نمونه فعالیت ها و آدرس سایت یا وبلاگ) به کارشناس امور کتابخانه ها(مستند)، استفاده از سیستم قفسه باز در کتابخانه محل خدمت، برگزاری مسابقات فرهنگی در کتابخانه، ارائه تشویق نامه، تقدیرنامه و…از مقامات مافوق مرتبط با حوزه کاری، تلاش در جهت کسب مقام در مسابقات، از سایر معیارهای انتخاب کتابدار برتر در این استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز