خبرگزاری کار ایران

با اهدای لوح تقدیر به بازیکنان آذری زبان تیم ملی؛

شهردار تبریز از حماسه سازان ملبورن تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۵۷

در این آیین از علی دایی، کریم باقری، حمید استیلی، مهدی پاشازاده، علی اکبر استاد اسدی و سیروس دین محمدی تجلیل شد.

ایلنا: شهردار تبریز با اهدای لوح تقدیر از آذری زبانان تیم ملی که در جام جهانی ۹۸ فرانسه مقابل تیم استرالیا حماسه آفرین ظاهر شدند، تجلیل کرد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی در همایش تجلیل از حماسه سازان ملبورن که با همت باشگاه فرهنگی و ورزشی دبیری در هتل شهریار برگزارشد با اهدای لوح تقدیر به حماسه سازان آذری زبان این بازی، از علی دایی، کریم باقری، حمید استیلی، مهدی پاشازاده، علی اکبر استاد اسدی و سیروس دین محمدی تجلیل کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر که از طرف شهرداری تبریز تقدیم آذری زبانان تیم ملی شد، آمده است: غرور و عزت ملی ایران که ملت بزرگ آن و دولتمردان صدیقش همواره با تکیه بر آن به فتح بالا‌ترین قله‌های افتخار نائل آمده‌اند، ریشه در غیرت، همت و حمیت فرزندان نام آور و راست قامتی دارد که از خطه همیشه سرافراز آذربایجان سربرآورده و مایه هدایت و پیشگامی کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی شده‌اند و درست از همین روست که نام آذربایجان در صدر افتخارآفرینی فرزندان ایران قرار دارد.
در بخش دیگری از این لوح آمده است: در این میان هشتم آذر ماه سال ۱۳۷۷ روزی به یادماندنی و تاریخی برای مردم ایران در حوزه ورزش و غرور ملی است، روزی که همت و یکدلی فوتبالیست‌های غیور ایرانی و در راس آن‌ها شما فرزند دلاور آذربایجان در قالب تیم ملی با صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ شادی و نشاط فراگیر را برای ملت ایران به ارمغان آورد. اینک و در شانزدهمین سالروز خلق این حماسه که به حماسه ملبورن شهره شده، و تقارن آن با بزرگ‌ترین و حساسترین دیدار فصل اخیر لیگ بر‌تر فوتبال کشور میان تیم پرافتخار تراکتورسازی و پرسپولیس بر خود وظیفه می‌دانیم با اهدای این لوح قدردان زحمات شما قهرمان دلاور باشیم.
گفتنی است در این مراسم شهردار تبریز، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مسئولین شهری و همچنین عده‌ای از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه و تعداد کثیری از پیشکسوتان فوتبال، مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف و خبرنگاران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز