خبرگزاری کار ایران

دبیرکل اتحادیه کارگران حزب الله لبنان برای گسترش روابط با خانه کارگر تبریز ابراز علاقه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۶

موفقیت هسته‌ای ایران در مذاکرات کشورهای ۱ + ۵ در ژنو، پیروزی تمام مسلمانان جهان است.

ایلنا: دبیرکل اتحادیه کارگران حزب الله لبنان که در راس هیئت بلندپایه کارگری وارد تبریز شده است، برای گسترش روابط با خانه کارگر تبریز ابراز علاقه کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید هاشم سهلان در بدو ورود به تبریز گفت: براساس‌شناختی که دارم، خانه کارگر تشکیلات تبریز از برجستگی و اعتبار خاص در سطح کشور و حتی سایر کشور‌ها و جهان برخوردار است.
وی با تاکید به اینکه موفقیت‌های هسته‌ای ایران در مذاکرات کشورهای ۱ + ۵ در ژنو، پیروزی تمام مسلمانان جهان محسوب می‌شود گفت: مردم ایران در سایه هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری با صبر و تحمل در طول سالیان متمادی توانستند در عرصه هسته‌ای نیز به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود دست یافتند.
دبیرکل اتحادیه کارگران حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد: مشکلات سیاسی و هسته‌ای موجود بیشتر متوجه کشورهای غربی بود و با خواست مردم ایران نتایج توافق هسته‌ای معطوف به منافع مسلمان در جهان خواهد بود.
دبیر اجرایی و مجری طرحهای آموزشی خانه کارگر تبریز نیز حضور هیئت لبنانی را در تبریز زمینه ساز بهبود مناسبات کارگری میان دو کشور ایران و لبنان عنوان کرد و گفت: میزبانی هیئت کارگری لبنان مایه خوشحالی ماست و امیدواریم این عزیزان اقامت خوب و نتیجه بخش در تبریز داشته باشند.
کریم صادقزاده همچنین از مساعدت‌های امور بین الملل خانه کارگر جهت هماهنگی مسافرت هیئت بلندپایه لبنانی به شهر تاریخی تبریز قدردانی کرد.
محمدحمزه‌ای رئیس امور بین الملل خانه کارگر و محمد زیدی نماینده کارفرمایان استان آذربایجان شرقی نیز در مراسم استقبال هیئت بلندپایه کارگری لبنان بر لزوم بهبود مناسبات نهادهای کارگری دو کشور تاکید کردند.
شایان ذکر است هیئت بلندپایه کارگری لبنان در طول مدت اقامت در تبریز با استاندار و شهردار تبریز و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان ملاقات و از مراکز تاریخی و صنعتی تبریز بازدید به عمل خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز