خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر تاکید کرد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۶۹

در سال گذشته ۸۰ درصد از اعتبارات محقق نشد و بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام ماند. / پاکسازی معابر و نظافت در سطح روستاها رعایت شود،

فرماندار بابلسر گفت: در سال گذشته ۸۰ درصد از اعتبارات محقق نشد و بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام ماند که باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سیدکریم سجادی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای سادات محله و بالانقیب بخش رودبست در بین مردم و مسئولان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان خالص و ناب چه در زمان جنگ و چه بعد از جنگ بیشتراز روستاها بودند.

وی به انفجاری که اخیراً در نزدیکی سفارت ایران در لبنان اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود: این عمل زشت را محکوم می‌کنیم و این اتفاق را نیز اتفاقی ناگوار و ناجوانمردانه می‌دانیم.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه ترور و انفجار بدترین نوع مبارزه و مقابله سیاسی است، عنوان کرد: در اوایل انقلاب نیز وقتی دشمنان اسلام از شکست نظامی ایران ناامید شده بودند دست به ترور سران نظام زدند.

سجادی تصریح کرد: در واقع ترور و انفجار نشان از ناتوانی دشمنان در مقابل مقاومت و ایستادگی مسلمانان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به موفقیت‌های تیم مذاکره‌کننده کشورمان در ژنو اشاره کرد و گفت: با رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری، پایداری و ایستادگی ملت مسلمان ایران و تلاش تیم مذاکره‌کننده به این موفقیت ارزشمند دست یافتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هدف فعلی این مذاکرات بحثاعتمادسازی است، اذعان داشت: در این شش ماه طرفین باید به تعهدات خود در این توافق‌نامه پایبند باشند تا زمینه مناسب برای مذاکرات بعدی فراهم شود.

فرماندار بابلسر گفت: با این موفقیت بسیاری از مشکلات داخلی کشور ما که مربوط به تحریم‌هاست رفع می‌شود چراکه با برداشته شدن تحریم‌ها دارایی‌های بلوکه شده به ایران بازگردانده شده و رونق اقتصادی به کشور بازمی‌گردد.

سجادی با تقدیر از بخشدار رودبست بیان داشت: علی‌رغم اینکه تعداد روستاهای بخش رودبست بیشتر از بخش‌های دیگر است اما بخشدار این بخش بر مشکلات روستاها اشراف کامل دارد و همواره در صدد رفع این مشکلات است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستا اذعان داشت: بخشی از مشکلات مطرح شده هماهنگی مردم و مسئولان را می‌طلبد که انجام می‌شود.

فرماندار بابلسر ادامه داد: بخشی دیگر از مشکلات نیاز به اعتبارات دارد که تلاش ما رفع این مشکلات است اما اگر موردی محقق نشد مطمئن باشید اعتبارش محقق نشده است.

سجادی افزود: در سال گذشته ۸۰ درصد از اعتبارات محقق نشد و بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام ماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر تصریح کرد: شهرستان بابلسر متشکل از سه بخش و بالای ۶۰ روستا است و با توجه به موقعیت جغرافیایی که این شهر دارد با مشکلاتی مواجه است که رفع این مشکلات نیاز به اعتبار دارد، اعتبار باید محقق شود تا بخشی از نیازهای مردم را برطرف کنیم.

وی به مشارکت در روستا تاکید کرد و گفت: شوراها و دهیاران منبع درآمدی برای روستا در نظر بگیرند و سعی کنند روستایی مستقل و خودکفا داشته باشند.

سجادی با بیان اینکه پاکسازی معابر و نظافت در سطح روستاها رعایت شود، خاطرنشان کرد: این امر سبب جلوگیری از بروز مشکلات در مواقع بارندگی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز