خبرگزاری کار ایران

با هدف تسریع در خدمت انجام می‌گیرد:

تفویض اختیارات عمده شهردار تبریز به مناطق ۱۰ گانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۰۷

مناطق ده گانه شهرداری تبریز به عنوان پیش قراولان خدمات رسانی به مردم باید بیش از گذشته اختیار عمل و قدرت تصمیم گیری داشته باشند تا اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری چه در بعد عمرانی و خدماتی و چه در بعد درآمدی و هزینه‌ای تسریع شود.

ایلنا: به منظور تسریع در ارایه خدمات و ارتقای جایگاه مدیریت اجرایی، بخش عمده‌ای از اختیارات شهردار تبریز به مناطق ده گانه و برخی مدیران تفویض می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با اعلام این مطلب در نشست خود با مدیران ارشد شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مناطق ده گانه شهرداری تبریز به عنوان پیش قراولان خدمات رسانی به مردم باید بیش از گذشته اختیار عمل و قدرت تصمیم گیری داشته باشند تا اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری چه در بعد عمرانی و خدماتی و چه در بعد درآمدی و هزینه‌ای تسریع شود.
شهردار تبریز از مناطق به عنوان خط شکنان توسعه و برنامه‌های اجرایی شهرداری در اداره و توسعه شهر یاد و خاطرنشان کرد: برای تقویت و افزایش اختیارات مناطق، به زودی بخش عمده‌ای از اختیارات قابل تفویض شهردار تبریز که توسط شورای اسلامی شهر تفویض گردیده به شهرداران مناطق تفویض خواهد شد تا زمینه برای کاهش بروکراسی اداری، بلاتکلیفی در تصمیم گیری‌ها و اجرای سریع برنامه‌ها و طرح‌ها فراهم شود.
نجفی در عین حال اعطای این اختیارات را در راستای ایجاد انگیزه نزد مدیران خدوم شهرداری و بالا رفتن سرعت خدمات ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز