خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی ایران خودکفایی کامل در تولید قطعات را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۴

قطعات حساس و پیچیده همچون موتورتراکتور‌ها تحت لیسانس پرکینز انگلستان و به دست صنعتگران ایرانی در تبریزساخته می‌شود.

ایلنا: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شرکت تراکتورسازی ایران به همت مدیران و متخصصین داخلی به خودکفایی کامل در تولید قطعات حساس با فناوری‌های بالادست یافته است که این امر نقطعه عطفی در صنعت کشور به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب ایرانی فام در نشستی با سلیم عباسی معاون بازرگانی مدیرعامل تراکتورسازی ایران با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از نزدیک بر پیشرفت‌های شرکت تراکتورسازی ایران در امر خودکفایی واقف است افزود: باید بگوییم قطعات حساس و پیچیده همچون موتورتراکتور‌ها تحت لیسانس پرکینز انگلستان و به دست صنعتگران ایرانی در تبریزساخته می‌شود.
وی یکی از مزایای مهم شرکت تراکتورسازی ایران را عدم استفاده از قطعات چینی و کم کیفیت ذکر کرد و گفت: قطعات حساس، پیشرفته وپیچیده به کار رفته در تراکتورهای این شرکت دارای بالا‌ترین درجات استاندارد بوده و به دست صنعتگران کشورمان ساخته می‌شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان، با بیان اینکه لازم است به کشاورزان و بهره برداران اطمینان دهیم که تمام تراکتورهای ساخت این مجموعه عظیم صنعتی از استانداردهای ضروری و روز دنیا بهره‌مند هستند ادامه داد: افزایش صادرات تراکتورهای این مجموعه صنعتی در سال‌های اخیر و دستیابی به بازار کشورهای پیشرفته جهان نشان از توانمندی و جایگاه تراکتورسازی ایران در بین دیگر صنعتگران بزرگ این عرصه دارد.
ایرانی فام تصریح کرد: به جرات می‌توان ادعا کرد این گروه صنعتی توانسته به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به عنوان گروه صنعتی موفق در مقابل بسیاری از تراکتورسازان جهان مطرح و به فعالیت خود رونق دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز