خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خبر داد:

توزیع بیش از۱۰ هزاردستگاه تراکتوردربین کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۱

علیرغم شرایط تحریم ومشکلات ارزی، تولیدات تراکتورسازی ایران ۱۵ درصد افزایش داشته و برنامه تولید ۳۰ هزار دستگاه نیز تا پایان سال پیش بینی شده است.

ایلنا: معاون بازرگانی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، از توزیع بیش از ۱۰ هزار دستگاه تراکتور در بین کشاورزان خبرداد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " سلیم عباسی " در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کل تولید تراکتور در مدت یاد شده در تراکتورسازی و شرکتهای زیر مجموعه آن ۱۴ هزار و ۸۷۶ دستگاه بوده است، گفت: طی ۸ ماهه گذشته ۱۰ هزار و ۵۱۲ دستگاه تراکتور تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در بین کشاورزان کشور توزیع شده است.
وی گفت که ۲ هزار و۵۰۰ دستگاه از تولیدات مجموعه تراکتورسازی آماده فروش است و ادامه داد: نزدیک به ۴ هزار دستگاه از انواع تولیدات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیزبه خارج از کشور و بازارهای جهانی عرضه شده است.
" عباسی " با اشاره به احساس مسئولیتی که در قبال کشور، صنعت و کشاورزی در مجموعه تراکتورسازی ایران و کارکنان آن وجود دارد، افزود: باوجود شرایط تحریم و مشکلات ارزی این مجموعه اولویت کاری خود را بر محور مشتری مداری و تامین نیاز آنان قرار داده است.
معاون بازرگانی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، افزایش ۱۵ درصدی تولید در گروه تراکتورسازان را یادآور شد و گفت: علیرغم شرایط یاد شده تولیدات تراکتورسازی ایران ۱۵ درصد افزایش داشته و برنامه تولید ۳۰ هزار دستگاه نیز تا پایان سال پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: تولید۲۰ نوع تراکتور از توانهای ۴۷ تا ۱۱۰ اسب بخار، نمایندگی و خدمات پس از فروش در بیش از ۲۵۰ نقطه کشور به عنوان حلقه اتصال بین کشاورزان و مجموعه تراکتورسازی، حمل در کمتر از ۲۴ ساعته محصولات تولیدی به اکثر نقاط کشور و… جملگی در راستای تامین نیاز بخش کشاورزی و کشاورزان کشور می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز