خبرگزاری کار ایران

آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۸

قرین شدن روز ملی شعر و ادب فارسی با نام استاد شهریار فرصتی است برای پاسداشت و ارج‌گذاری بر این گنجینهٔ ارزشمند، ‌ و بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آیینی را با حضور اصحاب فرهنگ و ادب در بیست و هشتم شهریورماه جاری در تبریز برگزار می‌کند.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و مقام ادبی استاد «سیدمحمدحسین شهریار» در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی داننده گفت: ایران‌زمین به ویژه آذربایجان در طول تاریخ همواره مهد فرهیختگان و شعرای بلندآوازه بوده و در عصر ما این نام و آوازهٔ شهریار شعر ایران است که بر تارک شعر و ادب این مرز و بوم می‌درخشد.
وی افزود: قرین شدن روز ملی شعر و ادب فارسی با نام استاد شهریار فرصتی است برای پاسداشت و ارج‌گذاری بر این گنجینهٔ ارزشمند و بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آیینی را با حضور اصحاب فرهنگ و ادب در بیست و هشتم شهریورماه جاری در تبریز برگزار می‌کند.
داننده گفت: تاثیر کلام استاد شهریار فرا‌تر از مرزهای جغرافیایی و حک شده بر یاد و دل مردم است و نامگذاری روز ملی شعر و ادب به نام استاد شهریار دلیلی بر این مدعاست.
براساس این گزارش آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار بیست و هشتم شهریورماه جاری ساعت ۳۰/۱۷ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز