خبرگزاری کار ایران

بیانیه دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشر اسلامی؛

نهادهای بین المللی برای توقف جنایات غزه اقدام فوری کنئد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۸

حوادث غزه محصول سازش دولتهای عربی با رژیم صهیونیستی است/سکوت کشورهای عربی در حمایت از مردم مظلوم غزه، شرم‌آور است/ لازم است جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی جهت بررسی مسائل غزه برگزار شود

ایلنا- تبریز: دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشراسلامی صبح امروز با صدور بیانیه ای خواستار اقدام فوری جامعه جهانی به ویژه نهادهای بین المللی و کشورهای اسلامی در متوقف کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به غزه شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در این بیانیه با اشاره به شرایط حاد و غیر انسانی مردم غزه ناشی از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به این منطقه آمده است: رژیم اشغالگر قدس تاکنون به هیچ یک از معاهدات و قوانین بین المللی پایبند نبوده و این بار نیز با پشتیبانی کامل قدرت های جهانی اقدام به جنایتی دیگر در غزه کرده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه نهادهای بین المللی و منطقه ای باید تمهیدات لازم را برای متوقف ساختن رژیم اشغالگر قدس بیاندیشند آمده است: فعالان حقوق بشر در شمالغرب کشور به شدت نگران وقایع اخیر غزه بوده و ضمن محکوم کردن تجاوز اسرائیل به غزه، خواستار برگزاری جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی جهت بررسی مسائل غزه می باشند.

دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشراسلامی با تاکید بر اینکه وقایع تلخ روزهای اخیر در غزه را محصول سازش دولت‏های عرب با رژیم اشغالگر قدس می داند آورده است: سکوت کشورهای عربی در حمایت از مردم مظلوم غزه، شرم‌آور بوده و بی اعتنایی مدافعان دروغین حقوق بشر در جهان و منطقه مقابل تجاوز وحشیانه به نوار غزه قابل قبول نیست.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه مردم غزه از ابتدایی‌ترین امکانات همچون دارو، غذا و آذوقه محروم هستند افزود: شورای امنیت سازمان ملل همواره اعمال ضدحقوق بشری، تجاوزکارانه و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را نادیده گرفته و ثابت کرده است که در تعریف و عملی ساختن مفهوم متعالی حقوق بشر، سیاست های یک بام و دو هوا را دنبال می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز