خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی صورت گرفت:

تصویب برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۴

معرفی رابط‌های فرهنگی از هیات‌های ورزشی؛ برگزاری مسابقات قرآنی و محفل‌های انس با قرآن و کلاس‌های آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود.

ایلنا: در راستای تشکیل هیات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان و انجام برنامه‌های قرآنی جلسه ویژه برنامه ریزی برای انجام فعالیت‌های قرآنی با حضور مسئول دارالقرآن استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این جلسه سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آموزه‌های معنوی در بین جوانان و ورزشکاران ضمن تلطیف روح ورزشکاران و جوانان به صفای جسمی آنان نیز منجر خواهد شد گفت: قرآن کریم منبع فیض و سرچشمه نورانیت برای تمام انسان‌ها به شمار می‌رود.

لیلا جاویدان افزود: ترویج این منبع عظیم بین ورزشکاران و جوانان به رشد ارزشهای معنوی در بین این قشر عظیم منجر خواهد شد و در راستای این هدف برنامه‌های قرآنی اداره کل انجام می‌گیرد.
مسئول دارالقران استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه به برکت و آموزه‌های قرآن کریم ارزشهای معنوی در بین ورزشکاران برجسته‌تر و رنگین‌تر خواهد شد گفت: نمود این ارزش‌ها در میادین و عرصه‌های رقابت خود را نشان خواهد داد.

احمدی افزود: دارالقران استان همگام و همراه اداره کل در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی ‌‌نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
در پایان این جلسه معرفی رابط‌های فرهنگی از هیات‌های ورزشی؛ برگزاری مسابقات قرآنی و محفل‌های انس با قرآن و کلاسهای آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان جهت اجرا به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز