خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در جمع خیرین:

عمل انسان‌ها بیانگر اعتقاد آنها است

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۹۰۹

استاندار فارس گفت: عمل انسان‌ها بیانگر اعتقاد راسخ آنها است، نه زبان آن‌ها.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمدعلی افشانی در جمع خیرین ساخت بیمارستان بزرگ سرطان جنوب کشور گفت: خیرین عزیز ما با عمل خود، اعتقاد و باور خود را معرفی می‌کنند چراکه دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست.

وی افزود: در قرآن کریم تسلط بر مال مقدم بر تسلط بر جان آمده و خیرین با عمل خود این موضوع را به دیگران آموزش می‌دهند.

افشانی ادامه داد: انسان‌هایی که امروز اموال‌شان را پیش می‌فرستند فردای قیامت صاحب همان بخش از اموال خود هستند که فرستاده‌اند و کسانی که اموال خود را باقی گذاشته‌اند پاسخگوی ثروت دیگران خواهند بود که امروز نگهبان و فردا پاسخگو هستند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه کمک به ساخت بیمارستان سرطان بالاترین کار خیر محسوب می‌شود و قدم گذاشتن در این راه کار بزرگی است، افزود: به هر کسی که بگویند مبتلا به سرطان شده‌ای احساس بی‌کسی و تنهایی خواهد کرد و تنها خداوند را یاور خود می‌بیند و قدم گذاشتن در این مسیر اجر و مزد بیشتری خواهد داشت .

وی با بیان اینکه شرکت در امر خیر ساخت بیمارستان سرطان لطف خداوند است، افزود: کسانی که کار خیر می‌کنند بیش از همه خود در دنیا و آخرت سود می‌برند و در آینده همه انگشت اشاره‌شان به این بیمارستان خواهد بود .

استاندار فارس گفت: خیرین با عمل خیر خود فرهنگ‌سازی می‌کنند و در جامعه‌ای که اکثر افراد تلاش می‌کنند تا اموالی جمع کنند، انسان‌های نوع دوست و مسئولیت‌پذیر برابر هم‌نوع، می‌بخشند و وقف می‌کنند.

افشانی تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند بیمارستان سرطان ثروت ملی همه مردم محسوب می‌شود نه فقط افرادی که آن را ساخته‌اند یا دست اندرکار آن هستند.

یادآور می‌شود، در این مراسم پروفسور ملک حسینی رئیس مرکز پیوند ابن‌سینا و همچنین رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به بیان گزارشی از اقدامات خیرین به منظور تکمیل بیمارستان سرطان جنوب کشور در شیراز ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز