خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر عنوان کرد:

کوتاهی پیمانکار در تحویل پل عروس محله/ مدیران باید پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۴۰۱

فرماندار رودسر گفت: پیمانکار باید در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تحویل پل به مردم عروس محله اقدام کند.

به گزارش ایلنا از رودسر، پس از بازدید میدانی سرپرست فرمانداری رودسر از وضعیت پل عروس محله در بخش مرکزی جلسه با همین موضوع با بخشدار و پیمانکار اجرای پروژه برگزار شد .

علی وارسته بهدانی در این جلسه با تاکید بر تسریع بخشی به اتمام پروژه افزود : مدیران شهرستانی برای اتمام پروژه های نیمه کاره و وعده داده شده به مردم باید بیشتر پیگیر باشند .

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه پل عروس محله باید زودتر از این به پایان می رسید، افزود : کوتاهی در اتمام پروژه فوق مشهود است و پیمانکار باید در کوتاهترین زمان ممکن با در نظرگرفتن موارد کارشناسی نسبت به تحویل پل به مردم روستای عروس محله اقدام کند.

وی اظهار کرد : تمام تلاش مدیران باید کسب رضایت مردم باشد و اگر نارضایتی وجود داشته باشد قطعا مدیران نتوانسته اند وظیفه شان را بدرستی انجام دهند و باید پاسخگو باشیم .

وارسته با بیان این مطلب که مردم بهترین قضاوت کننده هستند، عنوان کرد: حتی المقدور نباید در اجرای پروژه ها به مردم وعده دهیم و بجای وعده دادن باید تمام تلاش‌مان را به کار بندیم تا اگر وظیفه ای بدوش ما گذاشته اند در هر زمینه ای در کوتاهترین زمان با در نظر گرفتن موارد کارشناسی و همچنین نگاه منتظر مردم آن را به بهترین نحو اجرا و به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز