خبرگزاری کار ایران

شعبان‌پور تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از هرگونه تبعیض در آب‌رسانی به شالیزارهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۴۵

معاون استاندار گیلان بر ضرورت پرهیز از هر گونه تبعیض در آب‌رسانی به شالیزارهای استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت شعبان‌پور در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با بیان اینکه مسئولان باید هنر توزیع عادلانه منابع آب کشاورزی به تمامی شالیزارهای استان داشته باشند گفت: به یاری خداوند و با کمک کشاورزان عزیر فصل زراعی جاری را بدون مشکل پشت سر خواهیم گذاشت .

وی با تاکید بر لزوم ترغیب کشاورزان به انجام بیمه‌ی مزارع کشاورزی متذکر شد: با توجه  به گزارش‌های هواشناسی امیدواریم طی روزهای آتی شاهد نزولات جوی  در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان تامین آب شالیزارهای پایین‌دست برای نشاء‌کاری را ضروری دانست و گفت: تعامل و  تبادل اطلاعات هر چه بیشتر باید میان فرمانداران، بخشداری‌ها و مدیران اجرایی وجود داشته باشد.

 شعبان‌پور با اشاره به کاهش نزولات جوی و حجم ذخیره‌سازی آب سد سفیدرود، بر ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی  با بهره‌گیری از خرد جمعی تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی خواهیم توانست از منابع آبی ذخیره شده در پشت سد سفیدرود به بهترین شکل ممکن برای آبیاری شالیزارها بهره گیریم.

وی بر لزوم  پاسخگویی مناسب مسئولان در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی تاکید  کرد و افزود : مردم انتظار پاسخ روشن و شفاف از زبان مسئولان را دارند .

در این نشست  هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد .  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز