خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبرداد:

لزوم برند سازی و بسته بندی مرکبات مازندران

کد خبر : ۶۱۷۱۴۴

رئیس اتاق بازرگانی مازندران بر برند سازی و بسته بندی مرکبات استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، عبدالله مهاجر صبح امروز در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت مرکبات مازندران با مهم برشمردن برنامه ریزی صادرات مرکبات از هم اکنون، اظهار داشت:برنامه ریزی در حوزه کشاورزی بویژه در بخش مرکبات از تاکیدات استاندار مازندران است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بایستی مشکلات در این حوزه احصاء شود تا اقدامات لازم برای مرتفع شدن آن انجام گیرد اگر چه همه ی مشکلات یک روزه حل نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی به تعهدات دولت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: صادرکننده هایی که اظهار نامه صادراتی داشتند برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی افزود: دولت در پی پیگیری های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی، 100میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای صادرات مشوق پرداخت کرد و این میزان تسهیلات به صادرکنندگان پرداخت شده و صادرکنندگان به بانک ها برای دریافت آن معرفی شده اند.

مهاجرگفت: یکی از دغدغه های دولت را برند سازی مرکبات عنوان کرد بر لزوم برند سازی محصولات کشاورزی بویژه مرکبات تاکید کرد افزود: برای تحقق دغدغه دولت در حوزه صادرات برنامه ی مدون  و کارشناسی تعریف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز