خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران مطرح کرد:

اجرای طرح‌های تولیدی در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۰

سال آینده طرح‌های جدیدی برای توسعه بخش تولید در روستاهای استان مازندران اجرایی می‌شود.

استاندار مازندران مطرح کرد: سال آینده طرح‌های جدیدی برای توسعه بخش تولید در روستاهای این استان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، ربیع فلاح در افتتاح بهره‌برداری گازرسانی هفت روستای بخش دشت‌سر آمل با بیان اینکه نگاه دولت جدید بیشتر بر روی تولیدات کشاورزی است، افزود: هم‌اکنون مشکلات متعددی در بخش‌های مختلف در این استان داریم که باید صبورانه به رفع آن مشکلات بپردازیم.

وی با اعلام اینکه اعتبار کافی در استانداری مازندران وجود ندارد، اذعان داشت: امسال اعتبار خوبی دریافت نکردیم و به دنبال تامین اعتبار برای نیازهای اولیه استان بودیم.

فلاح با تاکید براینکه گازرسانی روستاها باید در سال‌های گذشته انجام می‌شد، اظهار داشت: با توجه به تحریم اقتصادی و مشکلات در تامین بودجه هم‌اکنون اجرای این طرح‌ها در استان به خوبی در حال اجراست.

نماینده مردم دولت عالی تصریح کرد: با تلاش نمایندگاه مجلس و مسئولان استانی امیدورایم تا زمستان آینده کلیه روستاهای مازندران گازدار شوند.

وی با اشاره به اینکه مازندران دارای شرایط آب‌وهوایی و آب‌های فراوان سطحی است، ابراز داشت: در بودجه ۹۳ طرح‌های مناسبی در جهت توسعه کشاورزی استان در دست داریم.

تامین بودجه ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای سد هراز

فلاح از تصویب ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای سد هراز و کانال رودخانه چالوس به هراز خبرداد و گفت: با اجرای این طرح بسیاری از آب‌های سطحی رودخانه‌های این استان به هدر نمی‌رود و کشاورزان می توانند به تولید کشت دوم و سوم بپردازند.

استاندار مازندران در اشاره به تولید مرکبات در این استان بیان داشت: هم‌اکنون ۱۶۰ خانوار مازندران از تولید مرکبات بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی این تولید از محصول ستادی در استان برای یافتن راهکارهای صادراتی مرکبات مازندران تشکیل شده است.

فلاح در پایان از باغداران خواستار شد تا محصولات خود را پس از برداشت به مدت دو ماه در انبارهای خود نگهداری کنند تا پس از ساماندهی در عرضه و تقاضای محصول وضعیت درآمدی بهتری را برای خود رقم بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز