خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور:

اجلاس سرمایه گذاری کلانشهرها در رشت یکی از کاربردی ترین نشست های کمیته سرمایه گذاری بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۶۵

مسئول کمیته سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور گفت: پروژه‌های مهمی در دل تفاهم نامه‌های شهرداری رشت وجود دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول کمیته سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور در حاشیه برگزاری نشست کمیته معاونان و مدیران سرمایه گذاری شهرداریهای کلانشهرهای کشور با قدردانی از میزبانی ارزنده شهرداری رشت در طی برگزاری این اجلاس دو روزه اذعان داشت: نشست فصلی کمیته معاونین و مدیران سرمایه گذاری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که در رشت برگزار شده با تفاوت ماهوی خود یکی از کاربردی ترین و عملیاتی ترین نشست‌های کمیته سرمایه گذاری طی چند سال اخیر بود.

حسین آبتن با تسلیت به مناسبت جان باختن تنی چند از هموطنان ما در سانحه سانچی به ویژه هموطنان گیلانی تصریح کرد: در روز اول این نشست به موضوعات سرمایه‌گذاری پرداخته شد که شهردار محترم، رئیس شورای‌شهر و رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت سخنرانی‌های خوبی در این زمینه ارائه کردند.

وی با اشاره به ارائه پرزنت خود تحت عنوان رویکردی نو به سرمایه‌گذاری مشارکت در شهرداری‌های ایران اذعان داشت: حضور سرمایه‌گذاران موفق کشور و استان کنار مدیران سرمایه‌گذاری کلانشهرها ویژگی خاص این نشست بود.

مسئول کمیته سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های شهرداری رشت با سرمایه‌گذاران در برگزاری این اجلاس یادآور شد: امید است این تفاهم‌نامه‌ها در کمترین زمان ممکن منجر به عقد قرارداد و پروژه ها نیز اجرایی گردد.ِ

حسین آبتن خاطرنشان کرد: پروژه های مهمی در دل این تفاهم نامه ها وجود دارد که برخی ازآنها می تواند عرصه شهری رشت را متحول سازد.

وی دعوت از مشاور تخصصی شهرداری کلانشهر تهران را ویژگی دیگر نشست تخصصی کمیته معاونان و مدیران سرمایه گذاری شهرداریهای کلانشهرهای کشور عنوان کرد و گفت: با دعوت از مشاور تخصصی سرمایه گذاری کلانشهر تهران نحوه تهیه فرصت‌های سرمایه تشریح شد که مورد توجه همگان قرار گرفت و بعد از این انتظار می رود تا تهیه بسته فرصت‌های سرمایه گذاری براساس آنچه که توسط مشاور شهرداری تهران تشریح شد انجام شود.

مسئول کمیته سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور تشریح چگونگی راه اندازی نیروگاه‌های زباله سوز در کلانشهرها به‌ویژه تهران ویژگی مهم دومین روز نشست اعلام کرد و گفت: امید است در این عرصه نیز از طریق بسته های سرمایه گذاری موصوع زباله سوز و یافتن سرمایه گذار گام های مثبتی در راستای حل معضل بزرگ پسماند و حفظ محیط زیست برداشته شود.

 آبتن از برگزاری نشست بعدی در برج میلاد تهران خبر داد و افزود: در نشست بعدی به طور ویژه به موضوع درآمد پایدار شهرداریها و راهکارهای تبیین تجهیزات اساسی شهرداری‌ها با کمک سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور در راستای تسهیل ورود سرمایه گذار پرداخته خواهد شد .همچنین براساس مصوبات این نشست سه نشست بعدی در شهرهای شیراز و اصفهان و مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز