خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهرداری منطقه دو رشت خبر داد:

اجرای عملیات ترمیم نوارهای حفاری سطح منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۵۵

معاون عمرانی شهرداری منطقه دو رشت از اجرای عملیات ترمیم نوارهای حفاری سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حامد پوریزدانخواه در گزارشی از فعالیت هایی که در خصوص ترمیم نوارهای حفاری سطح منطقه در حال اجراست با اشاره به اینکه این نوارهای حفاری توسط دستگاه های تاسیساتی همچون شرکت برق، گاز، آب و فاضلاب و ..ایجاد شده است تاکید کرد: ترمیم این حفاری‌ها ‌جزء وظایف شرکت های مذکور است که متاسفانه این شرکت ها به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده و شهرداری به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان در سطح منطقه اقدام به ترمیم و بهسازی آن ها می کند.

معاون عمرانی شهرداری‌منطقه دو رشت افزود: با انعقاد قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری، مرمت، لکه‌گیری و بهسازی معابر درهر یک از نواحی سه گانه منطقه دو در حال اجرا است.

وی افزود: در خصوص مسیرهایی که پروژه هدایت آب‌های سطحی در حال اجرا است بعد از عملیات لوله گذاری و پر کردن مسیر، با توجه به اینکه پیمانکار مربوطه تحت نظارت معاونت عمرانی مرکز است شهرداری منطقه نیز پیگیری لازم را در خصوص آسفالت مسیرها توسط پیمانکار مربوطه انجام خواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه تسریع در اتمام این عملیات از سوی شهرداری منطقه در راستای ارتقای آسایش شهروندان در دستور کار است افزود: برنامه ریزی های لازم به منظور نظارت دقیق بر سرعت و کیفیت اجرای عملیات فوق توسط پیمانکار صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز