خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مردم خرم‌آباد نگران هستند و باید مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل‎ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۴

مشکل پارکینگ فاز ۶۳ هکتاری مسکن مهر خرم‎آباد باید برطرف شود و به زیرساخت‎ها و کیفیت مصالح ساختمانی بکار رفته در این طرح توجه جدی شود.

مشکل پارکینگ فاز ۶۳ هکتاری مسکن مهر خرم‎آباد باید برطرف شود و به زیرساخت‎‌ها و کیفیت مصالح ساختمانی بکار رفته در این طرح توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن استان افزود: پروژه‎های مسکن مهر باید مستحکم و دارای امکانات رفاهی برای ساکنان بوده تا عمر مفید این واحد‌ها بیش از ۵۰ سال باشد.
وی ادامه داد: باید در جانمایی مسکن مهر در خرم‎آباد کار کار‌شناسی صورت می‌‎گرفت چرا که در صورت عدم کار کار‌شناسی روی پروژه‎ای مانند مسکن مهر، قیمت تمام شده واحد‌ها افزایش یا مسکن فاقد متقاضی و یا پروژه متوقف می‌‎شود.
استاندار لرستان گفت: باید در جانمایی مسکن مهر در خرم‎آباد کار کار‌شناسی صورت می‌‎گرفت چراکه در صورت عدم کار کار‌شناسی روی پروژه‎ای مانند مسکن مهر قیمت تمام شده واحد‌ها افزایش یا مسکن فاقد متقاضی و یا پروژه متوقف می‌شود.

بازوند با بیان اینکه در مدت ۴ سال رشد مسکن مهر در کشور ۱۴۴ درصد بوده، اضافه کرد: این رشد نیز باید شامل حال لرستان می‌‎شد یعنی باید ارزش افزوده‎ای برای مالکین ایجاد کرده باشد.
استاندار بر تعیین تکلیف سایت ۶۳ هکتاری کمالوند تاکید کرد و گفت: مردم نگران هستند و باید مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل‎وفصل شود.
وی با بیان اینکه مشکل پارکینگ فاز ۶۳ هکتاری مسکن مهر خرم‎آباد باید برطرف شود و به زیرساخت‎‌ها و کیفیت مصالح ساختمانی بکار رفته در این طرح توجه جدی شود، اظهار کرد: با صدور مجوز از طرف شهرداری خرم‎آباد برای خط انتقال گاز در بلوار ۶۰ متری و شورا مشکل گازرسانی سایت مذکور در مدت یک‏‎ماه برطرف شود.
بازوند بر مشخص شدن میزان سرمایه‎های موجود برخی تعاونی‎های مسکن مهر در استان تاکید کرد و گفت: مشکلات تعاونی‎‌ها در خصوص مسکن مهر باید با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شود و همچنین میزان سرمایه‎های موجود برخی تعاونی‎های مسکن مهر در استان بررسی و تعیین تکلیف و چگونگی برگشت این سرمایه‎‌ها به مسکن مهر مشخص شود.
استاندار در خصوص مشکلات انشعابی این پروژه اظهار کرد: ظرف مدت یک‎ماه مشکل آب این سایت برطرف و ایستگاه پمپاژ آب در این سایت راه‎اندازی شود تا مشکل آبرسانی به واحدهای مسکن مهر خرم‎آباد مرتفع شود.
وی تصریح کرد: کمیته‎ای به‎منظور رفع مشکلات سایت ۶۳ هکتاری مسکن مهر خرم‎آباد شامل دستگاه‎های خدمات‎رسان از جمله شرکت گاز، برق، آب و فاضلاب، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری خرم‎آباد به ریاست معاونت عمرانی استانداری لرستان تشکیل تا در این کمیته مشکلات و موانع سایت مذکور به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز