خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

رشد ۲۰۰ درصدی افتتاح پروژه ها در گیلان/ سرمایه گذاری ۶۱ میلیون دلاری خارجی ها در استان

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۷۷

استاندار گیلان گفت: در دهه فجر ۸۲۲ پروژه به بهره برداری رسید که این مقدار با رشد ۲۰۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدعلی نجفی پیش ازظهر امروز در افتتاح طرح های گازرسانی این شهرستان با تبریک دهه مبارکه فجر و ضمن تشکر از فرماندار رشت جهت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر فصلی از قدردانی زحمات مدیران به جهت  افتتاح پروژه ها است.

وی افزود: شهرستان رشت۵۹۶ درصد رشد افتتاح پروژه را شاهد بوده گفت: شرکت گاز گیلان خوش درخشید و عملکرد بسیارموفقی داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز ۷ شهرستان گیلان شهرستان سبز اعلام می شود، گفت: این مهم به یمن برکت نظام اسلامی است.

نجفی افزود: در دهه فجر ۸۲۲ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و پانصدمیلیارد در گیلان به بهره برداری رسید که این مقدار با رشد ۲۰۰ درصدی روبرو بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در این استان رشد مشارکت بخش خصوصی ۴۰۰ درصد بوده است خاطر نشان کرد: این موضوع بسیار معنا دار است و از اندیشه و دیپلماسی دولت تدبیر و امید نشأت می گیرد.

وی افزود: گیلان در ۴ سال گذشته همواره در اکثر شاخص ها مقام برتر را کسب و یا جزو برترین ها بوده که که با این حرکت شاهد رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی بودیم.

نجفی از مذاکره برای سرمایه گذاری ۶۱ میلیون دلاری خارجی در گیلان خبرداد و بیان داشت: بخشی از این سرمایه گذاری در حوزه راه آهن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز