خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:

رشد سرمایه‌گذاری ۶۰۰ درصدی بخش خصوصی در انزلی/ فاز یک بندر کاسپین تا پایان سال به افتتاح می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۰۳

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از افتتاح بخشی از مجتمع بندری کاسپین تا پایان سال خبر داد و گفت: در طول سه سال دولت یازدهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در انزلی نزدیک به 600 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،  رضا مسرور در نشست خبری امروز با تشریح دستاوردهای منطقه آزاد انزلی در دولت یازدهم گفت: صادرات کالاهای تولیدی این منطقه در 10 ماه ابتدای سال به 44 میلیون دلار رسید.

وی افزود: این رقم در 12 ماه سال گذشته چیزی حدود 42 میلیون دلار بود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه صادرات مجدد در انزلی در 10 ماه ابتدای سال 255 میلیون دلار بوده است. این رقم در طول سال گذشته 229 میلیون دلار بود.

مسرور با اشاره به فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در این منطقه گفت: 48 واحد صنعتی راکد در این منطقه فعال شده‌اند و عملیات احداث 34 واحد صنعتی جدید در انزلی با حجم سرمایه‌گذاری 801 میلیارد تومانی در حال اجرا است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اشتغالزایی در این منطقه در طول 4 سال گذشته گفت: برای 8500 نفر اشتغال در انزلی در طول چهار سال گذشته ایجاد شد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دوره سه ساله اخیر نزدیک به 600 درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: در 10 ماه ابتدای امسال 163 میلیارد تومان از سوی سازمان صرف هزینه‌های عمرانی شد که این رقم در سال 92، 16 میلیارد تومان بوده است.

مسرور همچنین با اشاره به پروژه مجتمع بندری کاسپین گفت: موج‌شکن شرقی مجتمع کاسپین تا پایان سال به افتتاح می‌رسد. این بخش از مجتمع بندری کاسپین ظرفیت 15 میلیون تنی دارد و موج شکن غربی کاسپین خردادماه سال 96 به افتتاح خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز