خبرگزاری کار ایران

علی هادی چگنی:

استان لرستان از نظر پتانسیل و مزیت‌های سرمایه‌گذاری پر مزیت است

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۳۶

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان لرستان:هیچ بهانه‌ای برای به فعلیت درنیامدن این ظرفیت‌ها توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان امروز پنج شنبه در جلسه بررسی راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصتهای سرمایه گذاری لرستان اظهار گفت: واقعیت این است که دولت با توجه به مشکلاتی که دارد دیگر قادر به سرمایه‌گذاری در استان‌ها نیست و به همین دلیل ضروری است برای رسیدن به شرایط مطلوب، زمینه‌ انجام سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در لرستان فراهم شود.

علی هادی‌چگنی با اشاره به اینکه باید دست به دست هم بدهیم و موانع انجام سرمایه‌گذاری در استان را برطرف کنیم، افزود: به دلایل مختلف جذب سرمایه‌گذار خارجی برای لرستان مزیت‌های بیشتری دارد.

وی ضمن بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارجی با خودشان تکنولوژی هم وارد می‌کنند، تصریح کرد: علاوه بر این، به طور معمول آن‌ها از تسهیلات کمتر استفاده می‌کنند چون به اندازه‌ کافی در این حوزه قوی هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: برای برگزاری هر چه مطلوب این همایش ضروری است نقاط ضعف و قوت دوره‌ اول آن را مشخص کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در ابتدای سالجاری،اظهار داشت: با توجه به تاثیرات خوبی که این همایش داشت، می‌توانیم با دائمی کردن دبیرخانه‌ آن، همه ساله آن را برگزار کنیم که از هم‌اکنون باید به فکر برگزاری دومین دوره آن در اواخر فروردین‌ماه سال آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز