خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد:

برجام یک سند راهبردیست که باید به آن احترام گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۳۳

فرماندار شفت تعامل در برجام را که مورد نظر رهبری و رئیس جمهور است سند راهبردی خواند و گفت: برای تحقق این امر تعامل ضروری است.

به گزارش ایلنا از شفت، یونس محمودی فرمانداراین شهرستان در جلسه شورای اداری اظهار کرد: روز پاسدار در واقع روز پاسداری از کشور و ارزشهاست.

محمودی، خرداد را ماه رخدادهای مهم خواند و گفت: آزادی خرمشهر که در این ماه رخ داد حاصل رشادت و ایثار پویندگان و رزمندگان اسلام است.

وی ۱۴ و ۱۵ خرداد را دو رخداد مهم دیگر خواند و گفت: این رخداد انقلاب را از انحرافات سیاسی مصون و انقلاب را تثبیت کرد.

وی به انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ که منجر به انتخاب دکتر روحانی شد، اشاره و اظهار کرد: ایشان به عنوان پیام آور جریان اعتدال انتخاب شد.

فرماندار شفت سیاست اقتصادی کشور را بر اساس اقتصاد زاینده,درون نگرا و برون زا خواند و گفت: همه باید در سالی که به این نام مزین است این سیاست را دنبال کنند.

وی برجام را موجب پیشرفت فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: آیندگان خواهند فهمید که برجام چه بود.

وی تعامل در برجام را که مورد نظر رهبری و رئیس جمهور است سند راهبردی خواند و گفت: برای تحقق این امر تعامل ضروری است؛ فرصت دهیم این امر و حرکت به نتیجه برسد.

یونس محمودی برجام را فقط برای نسل امروز ندانست و اظهار کرد: کارگزاران در انتقال فرهنگ برجام به نسل آینده جوامع انسانی کوشا باشیم .

فرماندار شفت از پرداخت مطالبات چای کاران در سال ۹۴ تشکر و از ریاست چای شهرستان شفت در دریافت مطالبات چایکاران تشکر و ابراز امیدواری کرد تا شورای اقتصاد قیمت تضمینی چای را ابلاغ کند تا محصول کیفی به بازار ارائه شود.

وی شش کارخانه چای شهرستان را فعال خواند و گفت: مشکل کارخانه چای سیاهمزگی حل و امروز در حال خرید برگ سبز است.

محمودی از پرداخت بیمه کشاورزان توسط جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی ظرف ۴۸ ساعت بعد از تماس با استاندار خبر داد و تاکید کرد: کسی حق ندارد یک متر از اراضی مستعد کشاورزی را زیر کشت نبرد زیرا ما در آب رسانی به اراضی شهرستان مشکل نداریم .

وی از به زیر کشت رفتن ۴۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا خبر داد و گفت: در بخش گاز رسانی و تامین آب, آسفالت و راه از برخورداری مناسبی برخوردار شدیم و من از شرکت گاز که کارش معجزه بود تقدیر می کنم.

فرماندار شفت خطاب به اعضای شورای شهر شفت گفت: تذکر من به شوراها که در آستانه انتخابات شورای شهر هستیم این است که به اختلافات پایان و سلیقه ای عمل نکنند این اختلافات غیر قابل توجیه است .

محمودی تصریح کرد: شهرداری و شوراها به اردوگاه حاکمیتی نزدیک هستند پس با قوت بیشتری مشکلات را حل کنند. شورا دست شهردار را باز بگذارد تا شاهد گسترش شهری باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز