خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد:

استخدام جوانان متعهد در مرزبانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۷۰

از بین داوطلبان واجد شرایط در مقطع درجه‌داری «دیپلم» با برگزاری آزمون ورودی و دیگر مراحل گزینشی انجام می‌شود.

فرمانده مرزبانی گیلان از استخدام جوانان متعهد و ولایت‌مدار در مرزبانی این استان تا ۱۰ آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید یوسف مرتضوی درباره استخدام نیرو در مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانی ناجا به منظور تکمیل نیروی انسانی خود برای پاسداری از مرزهای کشور از بین جوانان متعهد و ولایت‌مدار استخدام به عمل می‌آورد.

وی با بیان اینکه فراخوان این استخدام توسط فرماندهی مرزبانی ناجا صورت گرفته است، افزود: فرماندهی مرزبانی گیلان نیز مبادرت به این کار کرده است.

فرمانده مرزبانی گیلان با تصریح بر اینکه استخدام مرزبانی در گیلان در آبان ماه جاری انجام می‌شود، گفت: از بین داوطلبان واجد شرایط در مقطع درجه‌داری «دیپلم» با برگزاری آزمون ورودی و دیگر مراحل گزینشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا ۱۰ آبان ماه جاری به سایت www. police. ir و مرکز گزینش و استخدام استان مراجعه و یا با شماره ۲۱۸۵۵۵۶۰۱۳ تماس بگیرند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مرزبانی گیلان با تشریح جزئیات استخدام و اطلاع‌رسانی در روزنامه‌های کثیرالانتشار استان موجب گرایش روزافزون داوطلبان به خدمت در مرزبانی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز