خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

اعزام ۴۰۰ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۲۳

دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی با حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور از محدوده عملیات مرصاد بستر در مصاف رزمندگان اسلام با رژیم بعثی با حمایت های همه جانبه اسرائیل و آمریکا بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اعزام کاروان راهیان نور در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس با تعداد نزدیک به ۴۰۰ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید علی حسینی در مراسم اعزام کاروان راهیان نور رشت به مناطق عملیاتی غرب کشور، اردوی راهیان نور را بازخوانی و احیاء کننده حماسه دفاع مقدس برشمرد و گفت: دانش آموزان با حضور در اردوی راهیان نور سفر زیارتی را تجربه می کنند.

وی در ادامه این مطلب، تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی با حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور از محدوده عملیات مرصاد بستر در مصاف رزمندگان اسلام با رژیم بعثی با حمایت های همه جانبه اسرائیل و آمریکا بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار جهانی فرهنگ ارزشی دفاع مقدس را نشانه روی کرده اند، ابراز کرد: ایران اسلامی با تکیه بر ایمان به خداوند متعال و وحدت و مقاومت و استکبار ستیزی دشمن را به خاک منزلت کشاند.

حسینی با تاکید بر اینکه دم مسیحایی امام راحل و تفکرات جهادی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در قالب فرهنگ ارزشی مقاومت و استکبار ستیزی به دنیا صادر می شود، اظهار کرد: تفکر و اندیشه عدالت خواهی تبلور یافته از انقلاب اسلامی چراغ راه هدایت آزادی خواهان جهان در جریان استکبار ستیزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز